Стартап Faraday Future уже веде перемовини зі SPAC і сподівається найближчим часом закрити угоду з цим підприємством-посередником, про що повідомляє Techcrunch. Однак виконавчий директор виробника електромобілів Карстен Брайтфельд поки не розголошує деталей ймовірної домовленості.

Цікаво: Дві найбільші нафтогазові компанії США заявили про злиття: усі деталі угоди

Що відомо про вихід Faraday Future на біржу

Стартап не хоче користуватися стандартною процедурою IPO. Варіант злиття з іншою компанією для виходу на фондовий ринок став доволі популярним останнім часом. Особливо цю процедуру часто почали використовувати підприємства з автомобільної галузі. Зокрема, таким шляхом пішли компанії Nikola и Fisker.

Faraday Future планує зібрати 800-850 мільйонів доларів для випуску електричного позашляховика класу люкс FF 91.

Читайте також: Rolls-Royce хоче залучити 3 мільярди фунтів: які бонуси компанія підготувала для акціонерів

Виробничі плани та особливості діяльності стартапу

Спочатку Faraday Future планує побудувати електрокар на своєму заводі в Хенфорді, що в штаті Каліфорнія. Однак кінцевий варіант авто буде зібрано в Азії. Як зазначив сам Брайтфельд, контракт з виробником уже підписано. Однак виконавчий директор Faraday не назвав його деталі.

Американський виробник електрокарів уже витратив 2 мільярди доларів, а його засновник Цзя Юетин у червні цього року став банкротом. Брайтфельд заявив, що Юетин більше не володіє акціями Faraday Future. Сьогодні більша частина цінних паперів стартапу належить його працівникам.