Обсяг продажів предметів розкоші, з-поміж яких сумки, косметика й автомобілі, у Китаї зростають, пише PYMNTS із покликанням на дані Bloomberg. Перебуваючи кілька місяців удома через карантин у зв’язку з коронавірусом, китайські споживачі не особливо витрачали гроші. Однак тепер, коли вони знову можуть вільно відвідувати магазини, жителі Китаю нарешті можуть зайнятися "терапією шопінгу".

Споживачі хочуть потішити себе після спалаху пандемії коронавірусу,
– зазначила Кетрін Лім, аналітикиня Bloomberg із Сингапуру.

Також цікаво: Угода Microsoft і TikTok: як переговори техногігантів перетворилися на "мильну оперу"

Як зросли продажі люксових брендів

За даними Bloomberg, французький бренд LVMH (LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton), який окрім одягу та парфумів займається продажем спиртних напоїв і годинників, у другому кварталі 2020 року повідомив про зростання продажів на китайському ринку.

Показники продажів ще одного французького бренду – Kering – на ринку Китаю у другому кварталі цього року підскочили на 40%.

Оскільки сьогодні можливість подорожувати доволі обмежена, китайські споживачі змушені знаходити інші способи, як провести вільний час і потішити себе новим годинником, сумкою тощо.

Фінансова нерівність у Китаї: як вона проявляється у пандемію

Аналітик фінансового концерну Huatai Financial Holdings зазначив, що пандемія коронавірусу завдала "значного удару" споживачам з низьким рівнем доходів. Тому відновлення попиту на товари різних секторів економіки було нерівномірним.

Концепція, як розбагатіти: Інвестор зі списку Forbes придумав, як зробити кожного американця мільйонером

Ресторанний бізнес і коронавірус

І хоча сфера торгівлі у Китаї поступово відновлюється, ресторанний бізнес ледве виживає, і йому доведеться пройти ще довгий шлях, переш ніж він повернеться до нормального стану. Адже люди продовжують уникати натовпу й не так часто відвідують заклади харчування, надаючи перевагу замовленню їжі з собою.