Зокрема, повсюдне використання сервісів відеоконференцій викликав бум попиту на пластичні операції у Великобританії. Запити на деякі види операцій зросли в п'ять разів, повідомляє видання Financial Times.
Цікаво Акції Zoom впали в ціні, але прогнози аналітиків оптимістичні: що чекає інвесторів
Експерти запевняють, що інтерес до зміни зовнішності виріс після того, як люди побачили себе на екранах комп'ютерів під час відеонарад.
Так, бум на ринку пластичної хірургії пов'язаний з кількома факторами:
- вільний час, що з'явився під час карантину,
- відсутність соціальних активностей,
- носіння масок і дзвінки в Zoom.
Цікаво, що у червні провели дослідження, де опитали 1000 американців. Так, майже половина з них, хто ніколи не робив собі пластичної операції, заявили, що готові це зробити в найближчому майбутньому.
Які пластичні операції робили найчастіше
- На першому місці за популярністю залишається процедура по збільшенню грудей.
- За нею йдуть пластика живота і ліпосакція.
- Також більш затребуваною стає послуга з пересадки волосся.
Зазначимо, що на клієнтів-чоловіків припадає лише 10% від усіх процедур клінік естетичної медицини. Найчастіше вони роблять собі ін'єкції ботокса.
Читайте також Дмитро Дубілет інвестував в український fashion-стартап: що відомо
Водночас психологи попереджають, що вигляд під час відеоконференції може відрізнятися від реального.
Кут нахилу, освітлення і обмеження камери на багатьох пристроях можуть привести до спотворення рис обличчя – це означає, що зображення може сильно відрізнятися від того, яке люди звикли бачити в дзеркалі,
– говорила психолог Джилл Оуен.