Про плани МХП у сфері фуд-ритейлу, а також як нові бізнес-цілі компанії впливають на вартість її акцій – читайте аналіз експерта компанії "Фрідом Фінанс Україна" Степана Джуса для Інвестицій24.
Інвестиційні можливості: Фінтех-дочка Alibaba і розробник "шпигунського" ПЗ: 9 найцікавіших IPO до кінця 2020 року
Що стало відомо про план МХП
Упродовж двох років компанія має намір відкрити 2000 точок, про що заявив Косюк під час відкриття першого Döner Market.
Я хочу, щоби це було за два роки. Це бізнес наших партнерів, а не МХП, ми стаємо тільки майданчиком. Ми ж відповідаємо за безпеку та якість продукції. Це безпечно, і за ціною це найкраще рішення для людей, які не мають багато грошей, але хочуть смачно поїсти,
– зазначив Юрій Косюк, власник агрохолдингу "Миронівський хлібопродукт".
Юрій Косюк тестує шаурму / Фото взято зі сторінки МХП у Facebook
Нагадаємо, що раніше МХП (тікер на біржі MHPC) почав розвивати ще одну роздрібну мережу – "Секрети шефа" (м'ясний магазин і кафе).
Як реагують акції МХП на всі зміни в холдингу
На тлі відкриття Döner Market акції МХП зросли вище рівня 5,4 долара за одну штуку після зниження майже до 5 доларів на Лондонській біржі.
Динаміка ціни акцій МХП
Це саме демонструють акції за угодам на Українській біржі, які вже сягають 174 гривень із цільовим діапазоном до 200-225 гривень за акцію (7-9 доларів за акцію):
Також цікаво: Як відкрити брокерський рахунок в Україні: що потрібно і хто може допомогти
Діяльність МХП 2020 року: фінансові показники й прогнози аналітика
Фінансові результати МХП у другому кварталі погіршилися через вплив різних факторів (коронавірус, пташиний грип, негативна курсова різниця). У результаті холдинг досягнув -19% чистого прибутку до 112 мільйонів доларів та зменшення скоригованої маржі (EBITDA) до 129 мільйонів доларів.
У третьому і четвертому кварталах прогнозується зростання операційних та фінансових показників, зокрема покриття збитків від курсових різниць за минулі квартали, оскільки курс гривня/долар дещо піднявся, що допоможе експортеру у вересні-жовтні 2020 року.
Косюк і Компанія прагнуть за рахунок відкриття нових сегментів бізнесу розширити внутрішній ринок (через карантинні заходи та зниження експорту). Фуд-ритейл зараз непогано себе почуває і менеджмент МХП бере на себе відповідальність за створення конкурентоспроможного бізнесу як нового сегменту. Однак такі дії вимагають досить великих капіталозатрат та інвестицій на розвиток фуд-сегменту. Це, своєю чергою, становить ризик відтоку грошових коштів (кеш-флоу в мінусі) та посилення карантину (закриття фізичних торговельних пунктів).