Відразу після новини про переформування бізнесу акції Walt Disney на передторгах зросли на 4,9%, досягнувши 131,1 долара за одну штуку, повідомляє CNN.

Цікаво: Попит на акції виробників "зеленої" енергетики різко зріс. Одна з причин – Джо Байден

Генеральний директор Walt Disney Боб Чапек зазначив, що такі зміни не спричинені коронавірусом. Він зазначив, що перехід від сфери розваг до розвитку стрімінгових та відеосервісів рано чи пізно мав відбутися, а коронавірус лише його пришвидшив.

Як зміни чекають на Walt Disney

Компанія наважилася на трансформацію свого бізнесу після того, як інвестор та один із найбільших акціонерів кіностудії Ден Лоеб із хедж-фонду Third Point закликав Disney відмовитися від виплати річних дивідендів на суму в 3 мільярди доларів. Натомість він запропонував інвестувати більше грошей у купівлю та створення контенту для стрімінгових сервісів.

Отож, щоб відповідати звичкам сучасних користувачів, Disney виокремить три підрозділи, які займатимуться виготовленням контенту.

  • Studios – студійний підрозділ, до якого увійдуть The Walt Disney Studios, 20th Century Studios, Pixar, Marvel, Lucasfilm и Searchlight. Цей бізнес-сегмент відповідатиме за розробку контенту для прокату в кінотеатрах, а також для стримінгових сервісів компаній Disney+ и Hulu.
  • General Entertainment – розважальний підрозділ, до складу якого увійдуть ABC News, National Geographic, 20th Television та канали Disney;
  • Sports – спортивно-розважальний напрямок, що займатиметься створенням контенту для сервісу ESPN+.

Успіх бізнесу: Акції американського конкурента IKEA зросли відразу на 33%: як компанія досягла такого успіху

Стрімінговий сервіс Disney+: що про нього відомо

Платформу запущено у листопаді 2019 року. Відтоді до неї долучилося 60 мільйонів платних підписників. В умовах поширення пандемії компанія вперше змінила формат виходу своєї кінопродукції. Наприклад, фільми "Мулан" і "Гамільтон" дебютували саме на стрімінговому сервісі Disney+, а не у кінотеатрах.

Ще з початку пандемії коронавірусу стрімінгові сервіси стали одними із найуспішніших напрямів для бізнесу Walt Disney. Загальна аудиторія майданчиків Disney+, Hulu и ESPN+ до вересня цього року досягла 100 мільйонів користувачів.