Поліпшити власні показники компанії допомогла саме пандемія коронавірусу, тому що в цей період зросли обсяги онлайн-продажів. У результаті котирування Bed Bath & Beyond зросли на 33,47%, досягнувши 19,99 долара. Що відомо про результати діяльності ритейлера за другий квартал 2020 року – Інвестиції24 розповідають далі.
Теж цікаво: Інвестори повірили в бізнес Пітера Тіля: акції Palantir злетіли на 50% у перший день торгів
Як змінилися фінансові показники компанії
Уперше за останні чотири роки Bed Bath & Beyond повідомляє про зростання обсягу у своїх магазинах. Зокрема, сегмент онлайн-замовлень у період пандемії коронавірусу й жорсткого карантину зріс на понад 80%.
Упродовж другого кварталу 2020 року клієнтська база компанії поповнилася 2 мільйонами осіб. Зростання продажів, низькі витрати на рекламу і високий обсяг онлайн-замовлень допомогли ритейлеру наростити доходи.
Ключові фінансові показники
- Виручка: 2,69 мільярдів доларів. Раніше аналітики спрогнозували виручку в 2,60 мільярда доларів у другому кварталі.
- Операційний прибуток: 270,5 мільйона доларів. Натомість аналітики очікували збиток у 26,8 мільйона доларів.
- Чистий прибуток: 217,9 мільйонів доларів, що дорівнює 1,75 долара на одну акцію.
- Онлайн-продажі: зростання на 89%.
Генеральний директор Bed Bath & Beyond Марк Тріттон в інтерв'ю CNBC зазначив, що його компанія користується проблемами конкурентів. Адже, як відомо, через пандемію низка ритейлерів повідомили про банкрутство й припинили свою діяльність.
Клієнти шукають альтернативу тим місцям, у яких вони раніше купували товари,
– наголосив Тріттон.
Новини бізнесу: Rolls-Royce хоче залучити 3 мільярди фунтів: які бонуси компанія підготувала для акціонерів
Що відомо про діяльність Bed Bath & Beyond
У компанії поки не дають прогнозів щодо результатів своєї діяльності на рік. Раніше ритейлер повідомляв про розширення загальнонаціонального сервісу доставки товарів завдяки партнерству з Shipt та Instacart. У липні цього року підприємство відновило роботу всіх своїх магазинів, які тимчасово не працювали через пандемію коронавірусу.
У 2020 році торговельна мережа провела реструктуризацію своєї діяльності:
- компанія збільшила штат працівників, проте знизила кількість робочих місць;
- ритейлер також заявив, що збирається закрити кілька неприбуткових магазинів. Так, станом на 29 серпня в компанії було 1476 магазинів. Упродовж наступних двох років вона планує закрити близько 200 з них. У четвертому кварталі цього року підприємство збирається закрити 63 власні магазини.
Керівництво Bed Bath & Beyond сподівається, що реструктуризація дасть змогу компанії зекономити 350 мільйонів доларів у рік.