Кількість нових користувачів Netflix зросла лише на 2,2 мільйона осіб упродовж третього кварталу цього року, пише The Wall Street Journal. За попередні два квартали стрімінговий сервіс збільшив свою базу підписників на 27 мільйонів осіб.
Цікаво: Велика трансформація імперії Disney: які зміни чекають компанію та інвесторів
Очікування vs результати
У липні цього року у Netflix спрогнозували приріст нових підписників через зростання популярності сервісу в першій половині 2020 року на тлі пандемії коронавірусу. Зокрема, компанія очікувала 2,5 мільйона нових користувачів у третьому кварталі.
Ще до того, як Netflix опублікувала звіт, аналітики великого інвестиційного банку Goldman Sachs прогнозували збільшення кількості нових підписників до 6 мільйонів осіб. Однак реальність виявилася зовсім іншою – число нових користувачів сервісу досягло тільки 2,2 мільйона осіб.
Фінансові показники Netflix за ІІІ квартал 2020 року
- Чистий прибуток – 790 мільйонів доларів, що дорівнює 1,74 долара на акцію. Цей показник виявився нижчим, ніж консенсус FactSet у 2,13 долара. У минулому кварталі чистий прибуток на акцію становив 1,47 долара.
- Виручка – 6,44 мільярда доларів, що більше ніж за аналогічний період 2019 року (5,25 мільярда доларів). Водночас, аналітики очікували, що виручка компанії буде нижчою – на рівні 6,39 мільярда доларів.
Достойні результати: Фінансовий успіх і світове визнання: яким був перший рік Freedom Holding на фондовому ринку США
Акції Netflix обвалилися в ціні
Відразу після публікації фінансового звіту котирування Netflix на постторгах, які відбуваються відразу після основної сесії, впали на 7,4% – із 525,42 долара до 486,5 долара. Однак станом на 5:30 за київським часом середи, 21 жовтня, таке падіння скоригувалося до 5,81%.
Схожу ситуацію з падінням акцій в ціні Netflix пережила і в липні після публікації звіту за другий квартал 2020 року.
За словами аналітика eMarketer Росса Бенеса, попри негативну реакцію ринку на фінансові показники стрімінгового сервісу, загалом компанія має високий потенціал на міжнародному рівні, а не лише в США. У Сполучених Штатах зростання кількості нових підписників досягло свого піку, тому що попри пандемію, низка американських штатів послабили карантинні обмеження. Тому люди почали проводити менше часу у своїх домівках, що й позначилося на фінансових показниках Netflix.