Обсяг продажів Alibaba зросли на 22% упродовж перших трьох місяців 2020 року, пише BBC. Таке зростання відбулося, попри жорсткі обмеження, введені владою для стримування поширення коронавірусу.
Цікаво: Усі інвестують у Jio: як індійський оператор залучив майже 9 млрд доларів усього за місяць
Виручка компанії виявилася вищою за очікування аналітиків, що обумовлено високим попитом на електроніку та товари у сфері хмарних технологій. Однак збій мережі постачання товарів та деякі інвестиційні втрати все ж позначилися на результатах діяльності онлайн-ритейлера за перший квартал 2020 року.
Нині за економікою Китаю, у якій Alibaba є одним із ключових гравців, спостерігає весь світ. Адже саме ця країна є прикладом того, як відбувається відновлення економічної діяльності та й загалом життя населення після пандемії COVID-19.
На цьому тижні уряд КНР заявив, що не ставитиме перед собою мету економічного зростання цього року. Це вперше з 1990 року влада країни відмовилася формулювати економічні цілі на рік.
До теми: Ціни на нафту різко впали через ситуацію з економікою Китаю: що відомо
Багато світових компаній також вирішили не робити прогнозів на майбутній рік через невизначеність, спричинену пандемією. У п’ятницю, 22 травня, Alibaba, яка керує однією з найбільших груп торговельних веб-майданчиків, теж попередила про невизначеність свого майбутнього.
Однак представники компанії повідомили інвесторам, що очікують зростання доходів приблизно на 27% упродовж наступних 12 місяців. Для порівняння: минулорічний показник дорівнював 35%.
Попри те, що пандемія негативно вплинула на більшість наших внутрішніх комерційних проєктів, починаючи з кінця січня, ми спостерігаємо стійке відновлення з березня,
– заявила головна фінансова директорка Alibaba, Меггі Ву.
Історії успіху: Як компанія-власниця TikTok стала дорожчою за техногіганта IBM
За даними онлайн-ритейлера, за перші три місяці 2020 року доходи від продажів становили 16 мільярдів доларів, а виручка на основних його торговельних майданчиках збільшився майже на 19%. Продажі у сфері хмарних технологій компанії зросли на 58%.
Міжнародний бізнес Alibaba зростав значно повільніше впродовж перших трьох місяців 2020 року. Наприклад, сайт Lazada, що орієнтований на Південно-Східну Азію, приніс компанії близько 7% доходів.
Для нашого міжнародного комерційного бізнесу… терміни та темпи відновлення залишаються теж невизначеними, оскільки попит у країнах за межами Китаю залишаються слабкими,
– стверджують в Alibaba.