Про Checkout.com стало більше відомо у 2019 році, коли стартап уперше звернувся до зовнішніх інвесторів, повідомляє CNBC.

Прогнози 2020: Як може змінитися ціна акцій Apple у 2020 році: у RBC представили власний прогноз

Тоді компанія брала участь у раунді фінансування Серії А, у рамках якого планувала зібрати 230 мільйонів доларів. У результаті Checkout.com отримала статус "єдинорога" з оцінкою у 2 мільярди доларів.

Відтоді компанія досягла вражаючого зростання, збільшивши обсяг транзакцій на 250% упродовж останнього року. З-поміж клієнтів стартапу були сингапурська Grab та американський брокер Robinhood.

Загальні дані про Checkout.com

Checkout.com був заснований у 2012 році у Лондоні. Стартап пропонує платформу, яка полегшує іншим компаніям обробку та отримання онлайн-платежів. Основними конкурентами британського підприємства є американська Stripe та нідерландська Adyen.

Про інші раунди фінансування Checkout.com

Під час раунду фінансування Серії B британська платіжна компанія залучила кошти у таких інвесторів, як Coatue – хедж-фонд, орієнтованих на технологічні підприємства.

Іншими інвесторами під час Серії B були: Insight Partners, DST Global, Blossom Capital та сингапурський держфонд GIC.

Актуально: Як змусити гроші працювати: куди інвестувати в Україні

Таким чином, Checkout.com тепер знаходиться на одному рівні зі шведським фінтех-стартапом Klarna та британським мобільним банком Revolut за рівнем ринкової вартості з поміж компаній сектору FinTech у Європі.

Фінансові здобутки Checkout.com і вплив пандемії на діяльність стартапу

Британський стартап заявив, що використовуватиме додатковий капітал, щоб розвивати власні продукти та поліпшити власні бізнес-процеси. У 2020 році Checkout.com ухвалила дві свої перші угоди, придбавши французького процесора ProcessOut та австралійську платіжну компанію Pin Payments.

Те, як гроші надходять і виходять з бізнесу, швидко змінюється. Я вважаю, що вирішуючи фінансові проблеми, ми можемо використовувати інновації, впроваджуючи їх у цифрові платежі,
– зазначив Гійом Поуз, генеральний директор Checkout.com.

За даними представників британського стартапу, він був прибутковим від початку заснування, 2012 року. У 2018 році компанія повідомила про чистий прибуток у 2,3 мільйона доларів, а її виручка досягла 74,8 мільйона доларів.

Пандемія та інвестиції: Як коронавірус вплинув на ринок венчурних інвестицій у Кремнієвій долині: дані аналітиків

У компанії стверджують, що пандемія коронавірусу позитивно вплинула на її бізнес. Адже під час карантину низка компаній змушена була перевести свої платіжні операції в онлайн, тому, відповідно, кількість клієнтів у Checkout.com теж збільшилася. Згідно з дослідженням Bain & Company, до 2025 року впровадження цифрових платежів може зрости на 10 відсоткових пунктів.