Якщо IPO Krafton відбудеться, то компанія не лише зможе привабити більш як 27 мільярдів доларів, але й стати найбільшим IPO серед вітчизняних компаній, про що повідомляє видання РБК.

Читай також Як залучити 1,88 мільярда доларів: досвід ізраїльського розробника азартних ігор

Оцінка стартапу та плани на IPO

Bloomberg вважає, що IPO південнокорейської компанії Krafton може відбутись у другій половині 2021 року і стати найбільшим розміщенням IPO у Південній Кореї за останні роки.

Продаж акцій може зібрати мільйони,
сказав Кін Чан-хан, головний виконавчий директор Krafton.

Проте, повідомляти будь-які інші подробиці, стосовно майбутнього IPO, Кін Чан-хан відмовився.

Нині найбільшим IPO Південної Кореї вважається:

  • IPO Samsung Life Insurance у 2010 році. Тоді страховій компанії вдалось привабити на біржі 4,3 мільярда доларів.
  • IPO Netmarble у 2017 році. Ігрова компанія зуміла привабити 2,4 мільярда доларів.
  • IPO Samsung BioLogics у 2016 році. У ході розміщення акцій компанія залучила 2 мільярди доларів.

Стартап оцінений у 27,2 мільярда доларів, або у 30 трильйонів корейських вон, згідно зі звітом провайдера фінансових послуг Eugene Investment & Securities від 5 січня 2021 року. Як зауважує агентство, після виходу на біржу, студія PUBG Krafton може увійти в число найбільших ігрових компаній світу.

Компанія Krafton має всі шанси обійти таких гігантів, як:

  • Американський виробник ігор Take-Two Interactive, капіталізація якого становить 22,6 мільярда доларів.
  • Японський розробник ігор Bandai Namco, вартість якого оцінена у 19,7 мільярда доларів.

Krafton та її інвестори

Krafton була заснована 5 листопада 2018 року, Чангом Бьон Гю. Нині компанія керує декількома студіями, що розробляють ігри. Засновник компанії володіє 17% акцій та є найбільшим акціонером. 16% – володіє китайська інвестиційна холдингова компанія Tencent, через свою дочірню компанію.

Найприбутковішою грою є PUBG, оскільки саме на неї припадає найбільша частина прибутку. Як заявляє керівництво Krafton виручка компанії за дев’ять місяців до вересня становила більш ніж 1,1 мільярда доларів.

Що відомо про гру PUBG

PlayerUnknown’s Battlegrounds – гра яку у 2017 році випустила південнокорейська холдингова компанія Krafton. PUBG стала однією з найуспішніших ігор в історії. Було продано більш ніж 70 мільйонів копій для ПК та консолей. Як стверджує компанія Krafton, гру PUBG звантажити близько 600 мільйонів разів.