Вперше понад половина рекламних витрат у США припаде на онлайн-платформи, зокрема Google і Facebook, повідомляє видання The Wall Street Journal.
Цікаво Інвестор з США Білл Екман під час пандемії збільшив свій прибуток на 63%: як він це зробив
Рекламодавці цього року витратили на рекламу в інтернеті понад 110 мільярдів доларів. Але вже наступного року очікується зростання рекламних витрат в США – до 240 мільярдів доларів. При цьому на онлайн-рекламу буде направлено 130 мільярдів, а це 54% загальних витрат.
Так, у сфері інтернет-реклами домінують три гравці – Facebook, Amazon та Google. На них припадає майже дві третини всіх витрат на онлайн-рекламу в США.
Цікаво, що лише три роки тому на рекламу в інтернеті припадала лише третина загального обсягу рекламних витрат у США.
Додамо, що після початку пандемії коронавірусу в березні 2020 року багато компаній урізали витрати на рекламу. Тим часом споживачі стали здійснювати більше покупок онлайн, тому компанії стали концентруватися на рекламі в інтернеті.
Аналітик рекламної галузі Майкл Натасон запевняє, що малі та середні компанії особливо активно стали переходити на онлайн-рекламу. Так:
- виручка Facebook від реклами у третьому кварталі 2020 року підскочила на 22%;
- виручка Google від реклами у минулому кварталі підвищилася на 10%, до 37,1 мільярда гривень;
- виручка Amazon від реклами збільшилася на 51%, до 5,4 мільярда гривень.
Експерти прогнозують, що витрати на телевізійну рекламу у США в 2020 році знизилися на 7,9%, але у 2021 році вони зростуть на 6,6%. Натомість витрати на рекламу в газетах і журналах у 2020 році впадуть на 12% і 8% відповідно.