• Акції глобальних компаній
  • Стартапи
  • Світові біржі
  • Особисті фінанси
  • Фінансовий радник
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Економіка
  • Lifestyle
  • Здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Агро
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Showbiz
    • Fashion
    • Традиції
  • Акції глобальних компаній
  • Стартапи
  • Світові біржі
  • Особисті фінанси
  • Фінансовий радник
  • Інвестиції
  • Експорт

Більша половина рекламних витрат у США йде в інтернет: скільки витратили у 2020 році

3 грудня 2020 , 09:11 - Читать новость на русском
Більша половина рекламних витрат у США йде в інтернет: суми у 2020
Реклама в інтернеті / marketing

Понад половину всіх витрат на рекламу в США віддають саме на рекламу в інтернеті. І якщо у 2020 році на це пішло 51% витрат, то у 2021 її частка зросте до 54%.

Вперше понад половина рекламних витрат у США припаде на онлайн-платформи, зокрема Google і Facebook, повідомляє видання The Wall Street Journal.

Цікаво Інвестор з США Білл Екман під час пандемії збільшив свій прибуток на 63%: як він це зробив

Рекламодавці цього року витратили на рекламу в інтернеті понад 110 мільярдів доларів. Але вже наступного року очікується зростання рекламних витрат в США – до 240 мільярдів доларів. При цьому на онлайн-рекламу буде направлено 130 мільярдів, а це 54% загальних витрат.

Так, у сфері інтернет-реклами домінують три гравці – Facebook, Amazon та Google. На них припадає майже дві третини всіх витрат на онлайн-рекламу в США.

Цікаво, що лише три роки тому на рекламу в інтернеті припадала лише третина загального обсягу рекламних витрат у США.

Додамо, що після початку пандемії коронавірусу в березні 2020 року багато компаній урізали витрати на рекламу. Тим часом споживачі стали здійснювати більше покупок онлайн, тому компанії стали концентруватися на рекламі в інтернеті.

Аналітик рекламної галузі Майкл Натасон запевняє, що малі та середні компанії особливо активно стали переходити на онлайн-рекламу. Так:

  • виручка Facebook від реклами у третьому кварталі 2020 року підскочила на 22%;
  • виручка Google від реклами у минулому кварталі підвищилася на 10%, до 37,1 мільярда гривень;
  • виручка Amazon від реклами збільшилася на 51%, до 5,4 мільярда гривень.

Експерти прогнозують, що витрати на телевізійну рекламу у США в 2020 році знизилися на 7,9%, але у 2021 році вони зростуть на 6,6%. Натомість витрати на рекламу в газетах і журналах у 2020 році впадуть на 12% і 8% відповідно.

Читайте нас у соц-мережах:
facebook instagram youtube
Автор: Марія Бондар
Google Новини США Особисті фінанси Інвестиції Гроші Facebook Реклама Amazon

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Вибір редакції
    • Qualcomm купить стартап Nuvia від колишніх співробітників Apple за 1,4 мільярда доларів
      Qualcomm купить стартап Nuvia від колишніх співробітників Apple за 1,4 мільярда доларів
      15 січня , 09:01
    • Китайський фондовий ринок досяг максимуму з часів кризи 2008 року
      Китайський фондовий ринок досяг максимуму з часів кризи 2008 року
      10 січня , 12:03
    • Ілон Маск втратив 1 місце серед найбагатших людей: його статки скоротилися на 13 мільярдів
      Ілон Маск втратив 1 місце серед найбагатших людей: його статки скоротилися на 13 мільярдів
      12 січня , 13:22
      Цікаво
    • Qualcomm купить стартап Nuvia від колишніх співробітників Apple за 1,4 мільярда доларів
      Qualcomm купить стартап Nuvia від колишніх співробітників Apple за 1,4 мільярда доларів
      15 січ , 09:01
    • Хто все-таки найбагатша людина світу: Ілон Маск чи Джефф Безос
      Хто все-таки найбагатша людина світу: Ілон Маск чи Джефф Безос
      14 січ , 18:51
    • Успіх Tesla та сенсації: як електромобілі витісняють світовий автопром
      Успіх Tesla та сенсації: як електромобілі витісняють світовий автопром
      14 січ , 15:23
    • Акції компанії Affirm в перший день торгів злетіли на 110%: деталі
      Акції компанії Affirm в перший день торгів злетіли на 110%: деталі
      14 січ , 13:30
     
    Новини
    • 19:11
      Tesla почала продавати в Китаї спортивні позашляховики Model Y: деталі та ціна
      19:11
    • 16:05
      Акції компанії NIO злетіли в 12 разів за 2020 рік: як їй це вдалося та що буде далі
      16:05
    • 13:00
      Як Maps.me вдалось привабити 50 мільйонів доларів у новому раунді інвестування
      13:00
    • 09:16
      Китайська компанія Tencent купила платформу аудіокниг Lazy Audio за 415 мільйонів доларів
      09:16
    • 18 січня
    • 21:15
      Китай хоче захопити ринок електрокарів: чим здивує IM від Alibaba та SAIC Motor
      21:15
    • 18:11
      Коли в Україні з'являться поїзди зі швидкістю 350 кілометрів на годину - Новини
      18:11
    • 18:03
      Zoom продав частину акцій на 2 мільярди доларів: попит перевищив очікування компанії
      18:03
    попередні новини
    Більше новин
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Економіка
    • Lifestyle
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Агро
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Showbiz
    • Fashion
    • Традиції
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Загальна інформація
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації),
    розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих
    видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV
    використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.
    Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
    Усі права захищені. © 2005—2020, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
    Made by
    Залиште відгук