У майбутній святковий сезон 2020 зростання продажів в фізичних магазинах буде незначним всього на 2%. А ось продаж онлайн-ритейлерів збільшаться мінімум на 40% в порівнянні з минулим роком. Про це повідомляє РБК з посиланням на CBRE Retail Research та інші аналітичні звіти.

Для інвесторів Уперше за 40 років Disney отримала річний збиток

Amazon

У звіт Amazon за четвертий квартал увійдуть продажу на "чорну п'ятницю", "кіберпонеділок", День подарунків і Prime Day. З урахуванням загального зростання популярності онлайн-покупок ритейлер може поставити новий рекорд з продажу в четвертому кварталі, і акції компанії можуть реагувати на ці цифри.

За оцінкою Digital Commerce 360, продажу Amazon за Prime Day 2020 року, який проходив 13 та 14 жовтня, досягли 10,4 млрд доларів на 45% більше, ніж в минулому році.

FedEx

Директор по маркетингу FedEx Брі Каррер під час розмови з інвесторами заявила, що компанія очікує рекордних обсягів доставок онлайн-замовлень в період свят.

Ми вступаємо в піковий сезон, якого галузь ніколи раніше не відчувала, сказала в жовтні старший віце-президент FedEx з інтегрованого маркетингу і комунікацій Дженні Робертсон.

Робертсон додала, що з початком пандемії, з березня, компанія працює на пікових навантаженнях і що немає ніяких ознак їх зниження. До пандемії в FedEx прогнозували, що до 2026 року в США буде доставлятися 100 млн посилок в день. Зараз вона вважає, що це станеться до 2023 року.

Activision Blizzard

Компанії належать такі франшизи, як Warcraft, Diablo, Hearthstone, Overwatch і Call of Duty, які зберігають велику популярність серед гравців.

На користь компанії й те, що багато користувачів ігри, такі як Call of Duty, все більше схожі на соціальні мережі. Більше 60% гравців в Call of Duty грають з друзями онлайн, і це стимулює внутрішньоігрові витрати.

За даними NPD Group, американці в святковий сезон витратять 13,4 млрд доларів на обладнання і софт для ігор це на 24% більше, ніж в минулому році.

Apple

До вересня продажі iPhone падали, і щоб забезпечити надприбутки в четвертому "святковому" кварталі, компанії доведеться постаратися. Деякі версії нового iPhone 12 надійшли в продаж тільки в листопаді.

Очікування інвесторів щодо значного зростання виручки iPhone вже підняли ринкову вартість компанії до більш ніж 2 трлн доларів в кінці жовтня. На думку WSJ, інвестори ставлять на те, що використання нової технології 5G стане каталізатором сплеску продажів, і це дозволить досягти попереднього рекорду в 231 млн телефонів, встановленого в 2015-му фінансовому році.