Про це повідомляє PYMNTS із покликанням на дані опитування, проведені компанією TD Ameritrade. У дослідженні взяли участь 1000 дорослих жителів США. Опитування проводилося в період з 24 квітня по 4 травня.

Фінансові звички: Економія в кризу: як заощаджують гроші в різних країнах Європи під час пандемії

У результаті 78% респондентів заявили, що їм вдалося зекономити гроші, відмовившись від купівлі деяких харчів. Зокрема, вони заощадили в середньому 245 доларів з моменту початку поширення коронавірусу в середині березня.

Троє з чотирьох учасників опитування, які не покидали свої оселі в умовах карантину, зазначили, що зекономили кошти.

64% респондентів заявили, що їм вдалося заощадити гроші, відклавши купівлю таких товарів, як, наприклад, новий автомобіль тощо. В середньому сума їхніх сукупних заощаджень на банківських рахунках становила 7 тисяч доларів.

На чому споживачі не економили

Однак дослідники встановили, що не в усіх категоріях споживачам вдавалося економити. Карантин та страх заразитися коронавірусом змусили людей витрачати більше грошей на купівлю продуктів і засобів для чищення, доставку їжі додому.

Так, понад 50% респондентів сказали, що почали витрачати більше на продукти для приготування їжі в домашніх умовах – це в середньому близько 282 долари з початку пандемії.

Цікаво: Відомий бізнесмен Європи розбагатів на 8,1 млрд доларів лише за тиждень: як йому це вдалося

Ціни на продукти в супермаркетах США зросли в умовах пандемії

Бажання харчуватися вдома – не єдина причина збільшення витрат на харчі. За даними PYMNTS, вартість продовольчих товарів у США у квітні цього року зазнала найбільшого росту з 1974 року.

Індекс продовольчих товарів зріс на 4,1% за останній рік. Зокрема, усі шість основних категорій продовольчих товарів у супермаркетах США подорожчали:

  • фрукти-овочі – на 0,4%;
  • м’ясо, курятина, риба і яйця – на 6,8%;
  • молокопродукти – на 5,2%;
  • безалкогольні напої – на 5%.

Як змінилися звички споживачів під час карантину

На початку цього місяця PYMNTS представив дослідження, згідно з яким було з’ясовано, що споживачі надавали перевагу цифровим каналам для купівлі продуктів, ніж безпосередній поїздці чи походу до супермаркету за товарами.

Опитування, у якому взяли участь 12 тисяч осіб, показало, що 5,1% респондентів надають перевагу замовленню продуктів за допомогою цифрових каналів комунікації в умовах пандемії коронавірусу.