Продажі товарів класу "люкс" знизилися на 25% у першому кварталі, про що повідомляє PYMNTS із покликанням на дослідження інвестиційної компанії Bain & Company.

Пандемія коронавірусу 2020 року: що відомо станом на 10 травня? За даними Університету Джона Хопкінса, у світі зареєстровано 4 077 594 підтверджених випадків зараження, із них 281 287 – закінчилися смертю. Одужало вже 1 394 509 осіб.

Згідно з інформацією МОЗ, в Україні підтверджено 15 232 випадків захворювання на COVID-19, спричинений новим коронавірусом, із них 391 – летальний, а 3060 пацієнти одужало.

Цікаво: Скільки потрібно часу для відновлення ринку нафти та цін на сировину: прогноз JPMorgan

Очікується, що попит на предмети розкоші буде знижуватися і в другому кварталі цього року. У результаті обсяги продажів за 2020 рік можуть знизитися на 35%, що, за даними інвестиційної компанії, стане рекордним падінням.

З усіх категорій люксових товарів найбільшу стійкість продемонструвала група аксесуарів. В усіх інших категоріях предметів розкоші спостерігається зниження попиту. Зокрема, найбільше впав попит на годинники, згідно з дослідженням Bain & Company.

Ринок розкоші чекає відновлення з часом, але цей сегмент буде глибоко трансформований. Коронакриза змінить галузь, змусить її мислити більш креативно та інноваційно, щоб задовольнити низку нових потреб споживачів,
– заявила Клаудія Д’Арпізіо, партнерка й авторка дослідження у Bain & Company.

Інвестиційні можливості: Коли краще інвестувати в акції: у BlackRock закликають робити це саме зараз

Раніше в дослідженні PYMNTS йшлося про зниження попиту на відвідування фізичних магазинів. Так, з-поміж опитаних споживачів лише третина сказала, що купуватиме товари у фізичних магазинах після карантину. Інша частина надає перевагу онлайн-шопінгу.


Наслідки коронавірусу для бізнесу / Інфографіка 24 канал