Згідно з останніми дослідженнями, її внесок в економіку нашої країни становить більше $490 мільйонів гривень.
Але важливо і те, що компанія інвестує не лише у виробництво, дистрибуцію, маркетинг, а й у соціальні проекти. Це хороший приклад, як не лише будувати успішний бізнес, але й бути соціально відповідальними.
Є кілька основних напрямків соціальної активності системи компаній "Кока-Кола", які прямо чи опосередковано впливають на наше життя. Розповідаємо детальніше, як це працює.
Екологічні проекти
Оскільки "Кока-Кола" використовує воду для виробництва своєї продукції, її відновлення – одне з глобальних зобов’язань та пріоритетних завдань для компанії в усьому світі.
В Україні лише за останні кілька років завдяки підтримці "Кока-Кола" вдалося відновити більше 2,7 млн м3 води у Бієнкових плавнях у Миколаївській області та у Кардашинських озерах на Херсонщині. Після очищення озер та каналів сюди повернулися й мешканці цих водойм – птахи, занесені до Червоної книги України.
Ще одне важливе питання, вирішення якого зараз на часі – сортування відходів та переробка пластику. Тому цієї весни у Чернівцях за підтримки компанії стартував проект #Сортую, який має на меті навчити молодь поводитися з побутовими відходами. У місцевих школах встановили контейнери для роздільного збору сміття та провели уроки, на яких пояснили, як і чому слід сортувати сміття.
До речі, співробітники компанії в своєму офісі також займаються роздільним збором відходів.
Поліпшення якості життя громад
Історія Олімпійських ігор для України розпочалася вже більше 20 років тому. Увесь цей час "Кока-Кола" підтримувала олімпійських рух та долучалася до таких проектів, як "Олімпійський день", "Олімпійський урок", #ТиЛідер та інших.
Але не менш важливою є і підтримка Спеціальної Олімпіади в Україні, організації, яка опікується атлетами з відхиленнями у розумовому розвитку. Адже цей проект уже не тільки про єднання, а й про інклюзивність.
Так, цієї зими на ігри Спеціальної Олімпіади до Австрії поїхало 25 українських атлетів. А всього в нашій країні програма об’єднує близько 19 тисяч учасників, для яких спорт є важливим способом бути соціально активними та інтегруватися в суспільство.
А проект "Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola", який існує з 2010 року, об`єднує молодь завдяки відродженню традицій дворового футболу.
В рамках проекту "Клич друзів – граймо разом" в партнерстві з Фондом Кличко в Україні встановили більше 180 спортивних майданчиків. Вони знаходяться на прибудинкових територіях і біля шкіл у містах та селах. І знову це допомагає молоді більше часу проводити на свіжому повітрі разом з друзями.
Крім того, за підтримки "Кока-Кола" були організовані чисельні тренінги із мотивації та особистісного розвитку для вихованців дитячих будинків. Компанія також облаштувала спеціальні комп’ютерні класи із програмним забезпеченням ilearn, завдяки якому старшокласники мали можливість дистанційно готуватися до ЗНО. Участь у програмі взяли близько 1300 підлітків.
Посилення ролі жінок у суспільстві
Цього року Фонд Олени Пінчук "АНТИСНІД" розпочинає проект, спрямований на підтримку дівчат-підлітків. Він має допомогти створювати зв’язки між успішними жінками та дівчатами, які мріють про власний розвиток та доступ до якісної освіти. Ця програма стане частиною проекту Safe Connection, який з 2011 року веде в Україні Фонд Олени Пінчук "АНТИСНІД" за підтримки Фундації Кока-Кола.
Лектори програми, жінки-лідери, протягом другої половини 2017 року відвідуватимуть українські школи та розповідатимуть про свій успішний досвід.
Відеозаписи цих семінарів згодом будуть з'являтися на сайті safeconnection.org.
Загалом проекти досить різні, але всі довгострокові та комплексні. Тобто, мають на меті досягнення не тимчасового ефекту, а саме результату. І це хороший приклад того, як великі компанії можуть ініціювати та підтримувати великі зміни в суспільстві.