Літаки-ветерани у київському музеї авіації своє вже відлітали. Із новітніми крилатими машинами їх об’єднує те, що шансів на виживання під час катастрофи пасажири та екіпаж майже не мають. Інженер-авіаконструктор Володимир Татаренко запевняє: знає, як зробити повітряні подорожі цілком безпечними.
Салон літака перебуває всередині спеціальної капсули, що у разі аварії від’єднується від фюзеляжу й безпечно доставляє пасажирів на землю. Спочатку проект рятувальної капсули виклали на Facebook. За півтора тижні публікація набрала майже 20 мільйонів переглядів. Володимиру зателефонували навіть з Росії та звинуватили у тому що він, буцімто, вкрав ідею.
Ідею рятувальної капсули автор намагався впровадити в Україні, та вітчизняні авіазаводи нею не зацікавились. А от західні концерни засипають винахідника пропозиціями.
Читайте також: У Нью-Йорку випробували реактивний ранець
Іноземці пропонують українцю викупити патент на його винахід. Та продавати свою розробку він не хоче. Збирається знайти партнерів та втілити свій винахід у життя. Сподівається, що тоді сумна статистика жертв авіакатастроф залишиться у минулому.
До слова, на концерті у Єкатеринбурзі лідер гурту ДДТ Юрій Шевчук одну з пісень присвятив загиблим в авіакатастрофі Airbus 321 — зал став навколішки.