Про це йшлося на засіданні Ради експортерів та інвесторів при МЗС України. Такі зміни у структурі торгівлі спричинені, зокрема, воєнною агресією Росії, – пояснили у зовнішньополітичному відомстві.

Тож, український бізнес доводить, що може переорієнтовуватись з російського на європейський ринок. Окрім того, Україна поновила консультації щодо створення зони вільної торгівлі із Канадою. Важливим партнером є Туреччина.

Водночас, ситуація з експортом металургії, хімічної продукції та машинобудування – складна, оскільки українське виробництво в цих сегментах було орієнтоване переважно на російський ринок. Крім того, чимало потужних підприємств Донбасу опинились у зоні бойових дій.

Тим часом, у МЗС обіцяють напрацювати план підтримки українських товаровиробників та експортерів як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку.

Читайте також: За 8 місяців український експорт до МС впав на 30%, а до ЄС збільшився на 15%, — МЗС.