Про це кореспонденту УНІАН повідомив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

"Якщо все буде йти так, як зараз йде, то по ідеї до кінця літа ми будемо мати якийсь результат. Але якщо ніде не буде бюрократичних затримок тощо", — сказав міністр.

Він зазначив, що, якщо не відбудеться технічних зрушень за термінами, то до 15 червня компанія Deloitte завершить оцінку активів.

"Найближчим часом будуть залучені іноземні консалтери, які міністерству надаватимуть допомогу з маркетингу цього проекту. Це дійсно буде перший пілотний проект. Хотілося б його зробити правильно і дуже дорого", — зазначив міністр, додавши, що хотілося б залучити якомога більше "інтересу з-за кордону".

У той же час Пивоварський акцентував на тому, що є важливий момент щодо вигоди проекту для держави.

"Ми не зобов'язані це робити, якщо будемо бачити, що умови, на яких ми можемо віддати порт в концесію, будуть неринковими або неприйнятними", — сказав він.

Нагадаємо, раніше Пивоварський заявляв, що завершення оцінки активів ДП ​​"Морський торговельний порт "Южний" очікують на початку травня.

Компанія "Делойт і Туш" стала переможцем оголошеного Фондом державного майна України конкурсу з відбору оцінювача цілісного майнового комплексу ДП "Морський торговельний порт "Южний" у січні 2015 року.

Партнер "Делойт і Туш" Артур Огадженян зазначив, що концесіонера вибирає держава, а завдання "Делойт" — дати об'єктивну і зважену оцінку майна безпосередньо для концесійного проекту.

На предмет оцінки вигод держави Артур Огадженян підкреслив, що все залежить від того які завдання ставить перед собою держава.

"Сьогодні держава хоче в ході прозорого конкурсу вибрати досвідченого оператора, у якого є можливість і готовність вкласти кошти в розвиток порту і тим самим значно збільшити вантажопотік , Це вигідно порту і державі в цілому", — заявив Огадженян.

Концесія, на думку експерта, найбільш ефективна форма для такого завдання — держава отримує і гроші, і вантажопотік, і зберігає право власності. У той час як приватизація, яку нібито готують для українських портів, характеризується можливістю отримати одноразове значне надходження в бюджет в обмін на права власності.