Отож, більше про розробки SelectQuote, її фінансове становище та підготовку до IPO – читайте в експертному огляді "Фрідом Фінанс" для 24 каналу. Окрім того, дізнайтеся прогнози аналітиків щодо прибутковості компанії в майбутньому та перспектив інвестування в її акції.

Дізнайтеся більше про останні IPO компаній:

Результати IPO: у які нові публічні компанії краще інвестувати

Новачки на біржі: перспективна техкомпанія Procore виходить на IPO

На IPO виходить біотехкомпанія ADC Therapeutics: огляд і фінансові прогнози аналітиків

SelectQuote: чим займається і що пропонує клієнтам

Це компанія-розробник сервісу, що дає змогу порівнювати страхові поліси різних постачальників, наприклад, American International Group, Prudential Financial Inc і Liberty Mutual. Була заснована ще в 1985 році й стала першою DTC-платформою на ринку страхових послуг США. Водночас, фірма є лише дистриб’ютором страхових полісів, вона не надає послуги зі страхування.

SelectQuote заробляє завдяки комісії від своїх партнерів у вигляді страхових компаній, чиї поліси розміщені на її платформі. Технологія компанії дозволяє споживачам легко порівнювати ціни і варіанти полісів від 50 провідних страхових підприємств США.

Упродовж усієї своєї діяльності SelectQuote залучила понад 82 мільйони доларів. Із-поміж її акціонерів: BEP III LLC та BEP III Co-Invest LLC.

Цікавість до IPO компанії підігріває той факт, що у вересні 2019 року інша фірма – Prudential – заявила, що готова заплатити 2,35 мільярда доларів за стартап Assurance IQ. Останній використовує машинне навчання для прискорення процесу купівлі страхового поліса. Як бачимо, є інтерес до таких технологічних компаній, які спрощують процес пошуку і вибору найкращого варіанту страхування.

Андеррайтерами цього розміщення є: Credit Suisse, Morgan Stanley, Evercore ISI, RBC Capital Markets, Barclays, Citigroup і Jefferies.

Окрім пошуку вигідних страхових полісів, SelectQuote також має власну лінію продуктів на основі послуг своїх партнерів:

  • SelectQuote Senior ("Senior") – це найдинамічніший продукт компанії, який був запущений у 2010 році. Сюди входять програми страхування Medicare Advantage (покриття препаратів за рецептами) і Medicare Supplement (покриття більшої частини вартості медичних послуг). У цьому продукті беруть участь близько 15 провідних партнерів зі страхування: Humana, UnitedHealthcare, Aetna та ін.
  • SelectQuote Life – це добірка різних продуктів для страхування життя від нещасних випадків, також страхування неповнолітніх.
  • SelectQuote Auto&Home – продукт, заснований в 2011 році для страхування автомобілів і будинків. Тут присутні 29 провідних страхових компаній США.

До теми: IPO 2020: огляд світових компаній, які готуються стати публічними

Адресний ринок SelectQuote у 180 мільярдів доларів

Як очікують аналітики, кількість учасників програми Medicare зросте з 59,9 мільйона у 2018 році до 68,4 мільйона до 2023 року і 76,7 мільйона ​​до 2028 року.

Доволі перспективною виглядає і програма страхування Medicare Advantage. Зокрема, на кінець 2017 року налічувала 20 мільйонів учасників (35% від усього ринку), і до 2025 року очікується, що це число зросте до 38 мільйонів учасників (50% від усього ринку).

Адресні ринки в сегменті продуктів Life і Auto & Home оцінено у 105 мільярдів доларів і 47 мільярдів доларів.

Стратегія зростання SelectQuote:

  • Збільшення продажів різних страхових продуктів.
  • Максимізація вартості довічних страхових продуктів.
  • Розширення партнерської мережі.
  • Розширення асортименту продуктів.

Інвестиції в Україні: Інвестиції в акції українських компаній: чи можна заробити на цінних паперах МХП

Фінансові показники SelectQuote: двозначний ріст і прибутковість

Виручка компанії. За 2019 фінансовий рік (далі – ФР) темпи зростання склали +44%, а за 9 місяців 2020 ФР – 48%.


Темпи росту SelectQuote у % / Візуалізація "Фрідом Фінанс" за даними SelectQuote

Основні показники маржинальність бізнесу. Валова маржа демонструє зростання з 64% у 2018 ФР до 69% у 2019 ФР. Упродовж 9 місяців 2020 ФР цей показник знизився до 68% через зростання кількості страхових агентів.

Показники EBIT зросли з 18% у 2018 ФР до 29% у 2019 ФР на тлі зниження собівартості з 36% до 31% від виручки, маркетингу – з 35% до 33% і технічних розробок – з 4% до 2%.

Водночас маржа знизилася з 29% за 2019 ФР до 25% за 9 місяців 2020 ФР завдяки росту собівартості з 30,9% у 2019 ФР до 32,4% за 9 місяців 2020 ФР, маркетингу – з 32,7% до 33,9% і G&A – з 4,7% до 6,6%.


Основні індикатори маржинальності бізнесу у % / Візуалізація "Фрідом Фінанс" за даними SelectQuote

Актуально: Інвестиції в біотех: що варто знати про акції світових виробників вакцини проти коронавірусу

Грошовий потік. За 9 місяців 2020 ФР компанія згенерувала готівку шляхом своєї фінансової діяльності.


Грошовий потік SelectQuote Inc / Візуалізація "Фрідом Фінанс" за даними SelectQuote

Експертна оцінка росту SelectQuote й прогнози "Фрідом Фінанс"

1. Виручка. Для того, щоб зробити прогноз щодо виручки у "Фрідом Фінанс" використовували дані компанії SelectQuote.

Темпи зростання за 2020 рік знизяться до 43,3% з 44,4% у 2019 році.

Виручку варто розділити за трьома основними продуктами компанії: SelectQuote Senior, SelectQuote Life і SelectQuote Auto & Home.

SelectQuote Senior – це найдинамічніший продукт компанії завдяки програмі страхування Medicare Advantage.

З урахуванням можливих тригерів зростання і зростання чисельності учасників програми Medicare, ми прогнозуємо зростання виручки зі 192 мільйони доларів до 1,498 мільярда доларів до 2029 року. Темпи росту від SelectQuote Senior знизяться з 88% в 2019 ФР до 4% до 2029 року,
– зазначили аналітики "Фрідом Фінанс".

SelectQuote Life. Із 1985 року було продано понад 1,75 мільйона полісів.

У "Фрідом Фінанс" припускають, що з урахуванням зниження нових страхових премій, очікується уповільнення виручки від цього продукту з 12% в 2019 ФР до 0,33% до 2029 року. Виручка виросте зі 110 мільйонів доларів до 164 мільйонів доларів упродовж прогнозного періоду.

SelectQuote Auto & Home – продукт, запущений в 2011 році. На поточний момент партнерами є 29 провідних страхових компаній США.

Ми очікуємо прискорення виручки в 2020 році до 12% (проти 5% в 2019 році) з подальшим уповільненням до 1%. Виручка виросте з 35 мільйонів доларів до 57 мільйонів доларів,
– очікують у "Фрідом Фінанс".

Загальна виручка SelectQoute збільшиться з 338 мільйонів доларів у 2019 ФР до 1,719 мільярда доларів до 2029 року. Темпи зростання знизяться з 44% до 3%.

Читайте про наслідки коронавірусу: Фондовий ринок проти реальної економіки: що потрібно знати про фінансові виклики 2020 року

2. Зниження показників маржі до середньогалузевих значень в 25%.

У 2019 ФР показники EBIT-маржі були рівні 29%. Аналітики "Фрідом Фінанс" припускають, що ці показники досягнуть середньогалузевих значень у 25% впродовж наступних 10 років.

Чисті реінвестиції від виручки за цей період зростуть із 3,2% до 4%, що дорівнює середньогалузевим значенням. Чисті реінвестиції становитимуть 450 мільйонів доларів, прогнозують експерти.

Фінальний розрахунок вартості і потенціалу SelectQoute EV, або сума вартості прогнозного (1,439 млрд доларів) і зрілого (2,854 млрд доларів) періодів, становитиме 4,405 млрд доларів. З огляду на вартість капіталізованої оренди і боргу 465 млн доларів, надходження від IPO в 324 млн доларів, готівку на рахунках у 84 млн доларів і вартість опціонів у 126 млн доларів, власний капітал SelectQuote можна оцінити у 4,222 млрд доларів.

З огляду на 162,650 млн акцій після IPO, цільова ціна на одну акцію дорівнює 25,4 долара. Потенціал до верхньої межі IPO в 19 доларів становить 34%.


Прогноз темпів росту SelectQuote Inc / Візуалізація "Фрідом Фінанс" за даними SelectQuote

Огляд головних ризиків

  1. Втрата партнерів. Партнерські угоди зі страховими компаніями можуть бути припинені в будь-який момент та з будь-якої причини. У майбутньому страхові компанії можуть вирішити продавати свої продукти через власні канали продажів, що, своєю чергою, може вплинути на виручку компанії і її асортимент продуктів.
  2. Зміни на ринку медичного страхування. Страхові компанії можуть піддатися різним обмеженням, що може призвести до зниження продажів у SelectQuote.
  3. Конкуренція. Компанія працює на висококонкурентному ринку, і з-поміж конкурентів можна відзначити пошукові сайти зі страхування, традиційні страхові компанії і державні програми страхування.