Як карантин допоміг розробнику відеоігор Nintendo збільшити прибуток на 428%

10 серпня 2020, 19:55
Читать новость на русском

Японська багатонаціональна корпорація Nintendo, що займається виготовленням споживчої електроніки та відеоігор, відзвітувала про фінансові результати своєї діяльності за другий квартал 2020 року. Оприлюднені компанією числа перевищили очікування аналітиків.

Отож, у другому кварталі цього року Nintendo заробила 144,7 мільярда єн (1,4 мільярда доларів США), повідомляє CNBC. У першому кварталі цього року доходи компанії становили тільки 27,4 мільярда єн (260 тисяч доларів США).

Також цікаво: Акції Sony б'ють рекорди: PlayStation 5 може підняти ціну ще на 20%

Фінансові здобутки Nintendo

  • Прибуток світового розробника відеоігор зріс на 428%. Це ще раз доводить те, що кіберспорт виграв від пандемії коронавірусу.
  • Чистий обсяг продажів у Nintendo становив 358,1 мільярда єн, що на 108% більше, ніж в аналогічному періоді 2019 року, коли цей показник знаходився на рівні 172,1 мільярда єн.
  • Продажі таких популярних консолей, як Nintendo Switch і Switch Lite, теж суттєво збільшилися – на 167% до 5,68 мільйона одиниць за квартал.
  • За інформацією CNBC, зростанням доходів у період пандемії коронавірусу похвалилися й інші світові розробники відеоігор – американські Activision Blizzard і Take-Two Interactive.

Коли карантин виявився корисним

За словами аналітиків, пандемія коронавірусу допомогла Nintendo отримати високий заробіток і зробити серйозний ривок у розвиткові. Зокрема, гра в жанрі симулятора життя "Animal Crossing: New Horizons", яку японська корпорація випустила в березні цього року, стала справжнім хітом. Адже люди бачили в ній можливість утекти з власного житла, у якому вони змушені перебувати постійно через карантин.

Актуально: Акції китайських компаній падають через рішення Трампа: деталі

Станом на сьогодні, Nintendo продала 22,4 мільйона копій відеоігор, а кількість реалізованих одиниць подвоїлася в порівнянні з попереднім кварталом і навіть перевищила продажі гри "Super Smash Bros.Ultimate", випущену у 2018 році.

Цікаво, що не всі розробники відеоігор та консолей змогли наростити доходи під час карантину. Так, японська Sony повідомила про зниження прибутку на 1% у другому кварталі 2020 року. Ця інформація стала несподіванкою для аналітиків. Попри це, у річному перерахунку кількість проданих ігор зросла на 82% – до 91 мільйона копій.