Компанію визнали переможцем у двох номінаціях та нагородили двома золотими нагородами за показниками "Чистий дохід від реалізації" та "Інвестиційна привабливість".

Щорічно "Національний бізнес-рейтинг" в Україні здійснює дослідження фінансово-економічних показників компаній приватного та державного секторів, які задіяні у всіх галузях економіки. Експерти організації аналізують отримані результати та складають рейтинг кращих підприємств в різних галузях економіки.

Тож отримана нагорода – це свідчення того, що компанія "Суматра-ЛТД" зарекомендувала себе на ринку як надійний партнер, а діяльність компанії сприяє розвитку галузі та української економіки в цілому. У своїй діяльності ТОВ "Суматра-ЛТД" дотримується високих стандартів соціальної захищеності працівників, а також впроваджує на підприємстві передові технології.

А саме компанія збудувала систему управління товарними запасами і їх розподілом через єдиний розподільний центр. За короткий термін компанії вдалося налагодити високу надійність поставок товару в магазини мережі з РЦ і підвищити оборотність товарного запасу у всій системі.

Завдяки впровадженню нових політик і правил в роботі складу і кожного окремо взятого магазину мережі, зокрема системи замовлення і управління товарними запасами ТОС, суттєво скоротилася кількість відсутніх товарів по всій мережі. Наразі компанія "Суматра-ЛТД" працює над збереженням позитивних результатів та подальшим їх покращенням.

Довідка

Національний бізнес-рейтинг (НБР) – це міжнародна рейтингова програма, що оцінює ефективність діяльності підприємств і спрямована на визначення серед них лідерів економіки України. Національний бізнес-рейтинг постійно визначає перелік підприємств – лідерів економіки України за актуальними статистичними даними. При визначенні переможців враховує лише реальні економічні показники, відображені у фінансовій звітності підприємств.

"Космо" – це національна мережа магазинів краси та здоров’я, заснована у 1994 році ТОВ "Суматра ЛТД". Сьогодні понад 1 000 000 українців є постійними клієнтами мережі магазинів "Космо", географія присутності якої поширюється на 26 міст у 12 областях України. Станом на початок 2016 року мережа нараховує 99 магазинів по Україні. З 2010 року мережа магазинів "Космо" пропонує покупцям високоякісні товари власних торгових марок: "Шоша" ( товари для дітей ), "Rino" ( все для комфортного побуту), Mari&Monti (для догляду за тілом), "Odri" (лаки для нігтів, аксесуари, догляд за собою), MIA (жіночі колготки). Одним з напрямків розвитку компанії є мережа аптек "Космо".