IPO компанії GoHealth: на біржу виходить розробник інноваційного сервісу для медстрахування
Наступного тижня, 14 липня 2020 року, відбудеться IPO GoHealth – розробника платформи для медичного страхування. Компанія розмістить 39,5 мільйона своїх акції на біржі Nasdaq.
Оскільки основним завданням бізнесу в ході IPO є залучення додаткового капіталу, тому важливо розібратися, що компанія готова запропонувати ринку. Тому детально про діяльність GoHealth та чим вона може зацікавити інвесторів – дізнайтеся в експертному огляді аналітиків "Фрідом Фінанс" для Інвестицій24.
Хочете більше дізнатися про сезон IPO 2020 року – реєструйтеся на семінар за посиланням
Ключові відомості про компанію GoHealth
Упродовж останніх чотирьох років GoHealth змістила свою увагу на продукти Medicare та індивідуального й сімейного медичного страхування. У 2019 до здобутків компаніх можна зарахувати понад 42,2 мільйона взаємодій зі споживачами, також було залучено понад 4 мільйони потенційних клієнтів.
У 2019 році контрольний пакет акцій GoHealth придбала компанія Centerbridge. За даними Reuters, сума угоди становила 1,5 мільярда доларів.
Що потрібно знати про платформу GoHealth?
Для отримання потрібного варіанту страхування споживач спочатку підключаються до платформи або телефонує в службу підтримки для подальшого підключення. Далі використовується запатентована технологія LeadScore для попередньої оцінки потенційного клієнта в режимі реального часу. Після цього клієнт отримує необхідного страхового агента.
Як працює платформа GoHealth
Основні пропозиції компанії
До таких сервісів входить Medicare – внутрішній і зовнішній, сімейні та індивідуальні страхові плани.
- Внутрішній Medicare в основному складається з продажів продуктів внутрішніми агентами компанії GoHealth.
- Зовнішній Medicare – продаж продуктів і планів за контрактами з оператором GoHealth через зовнішніх страхових агентів.
- Сімейні й індивідуальні страхові плани призначені для осіб, які не потрапляють в програму Medicare.
Читайте про ще одне найближче IPO: IPO nCino: на фондовий ринок виходить постачальник ПЗ для найбільших фінансових установ
Основні переваги платформи GoHealth
Як відомо, у США досить великий вибір медичного страхування. Тому часто споживачі часто зіштовхуються з проблемою вибору потрібного плану. Адже навіть невеликі відмінності в медичних страхових планах можуть спричинити додаткові витрати, відсутність доступу до потрібних ліків та інших наслідків.
Платформа і пропозиції GoHealth спрощують процес вибору медичного страхування, пропонуючи споживачам потрібні варіанти страхування і доступ до наявних державних субсидій.
Також GoHealth надає команду TeleCare, яка допомагає споживачам максимізувати переваги медичного страхування.
Оцінка потенційного ринку
Очікується, що число учасників програми Medicare зросте з 61 мільйона в 2019 році до 77 мільйонів до 2028 року. Компанія оцінює свій потенційний адресний ринок у 28 мільярдів доларів.До теми про IPO компаній: Як і скільки можна заробити на IPO: компанії, у які вигідно інвестувати 2020 року
Як аналітики "Фрідом Фінанс" оцінюють фінансові показники GoHealth
Виручка від підписки
У 2019 темпи зростання виручки від комісії компанії становили 190% завдяки впровадженню нових маркетингових стратегій, що призвело до збільшення числа потенційних клієнтів.
Ми припускаємо, що темпи зростання знизяться з поточних 190% до 95% у 2020 прогнозному році і до 4% до 2029 прогнозного року. Виручка зросте з 419 мільйонів доларів у 2019 році до 4,9 мільярда доларів до 2029 прогнозного року,
– зазначили у "Фрідом Фінанс".
Виручка від інших послуг
У 2019 темпи зростання становили 47% завдяки збільшенню доходів GoHealth за програмою Medicare.
За прогнозами аналітиків "Фрідом Фінанс", темпи зростання виручки від інших послуг знизяться з поточних 47% до 5% до 2029 прогнозного року. Водночас, виручка від послуг зросте зі 120 мільйонів доларів у 2019 році до 547 мільйонів доларів до 2029 прогнозного року.
З урахуванням всіх вступних даних ми заклали зниження темпів зростання з 139% в 2019 році до 4% до 2029 прогнозного року. Загальна виручка компанії зросте зі 540 мільйонів доларів до 5,5 мільярда доларів,
– прогнозують експерти.
Прогноз темпів зростання GoHealth / Візуалізація "Фрідом Фінанс" на основі даних компаній
Маржа
У 2020 фінансовому році показники EBIT-маржі коливалися на рівні 11%, а після коригувань склали 13%.
У 2020 прогнозному році аналітики "Фрідом Фінанс" очікують зниження до 11%, тому що компанія продовжує нарощувати інвестиції в маркетинг.
Чисті реінвестиції від виручки впродовж 10 прогнозних років знизяться з 2,8% до середньогалузевих в 1,5%. У результаті чисті реінвестиції компанії становитимуть 692 мільйони доларів.
Прогноз щодо маржі GoHealth / Візуалізація "Фрідом Фінанс" на основі даних компаній
Прогноз щодо ринкової вартості та потенціалу GoHealth
EV, або сума вартості прогнозного (1,8 млрд доларів) і зрілого ( 6 млрд доларів) періодів, становитиме 8,1 мільярда доларів.
З огляду на наведену вартість капіталізованої оренди і боргу у 422 мільйони доларів, готівку на рахунках у 152 мільйони доларів та надходження від IPO у 751 мільйона доларів, власний капітал GoHealth можна оцінити в 8,6 мільярда доларів.
З огляду на 313,2 млн акцій після IPO, цільова ціна однієї акції дорівнює 27 доларів. Потенціал до верхньої межі IPO в 20 доларів становить 35%.Інвестиційні можливості в Україні: Як змусити гроші працювати: куди інвестувати в Україні
Огляд основних ризиків
- Зміни в законодавстві. Medicare регулюється численними і часто мінливими законами. У майбутньому компанія може зіткнутися з новими вимогами регуляторів, які можуть завдати шкоди бізнесу і призвести до операційних витрат.
- Зниження якості послуг. Якщо GoHealth не зможе підтримувати високий рівень обслуговування, це може призведе до відтоку клієнтів і завдасть шкоди її бізнесу.
- Ключові співробітники. Якщо компанія не зможе залучати або утримувати ключових співробітників, це може вплинути на її ефективний розвиток, що, своєю чергою, може призвести до зниження виручки і зростання витрат.