Таку думку висловив генеральний директор меткомбінату "Запоріжсталь" Ростислав Шурма на своїй сторінці в соцмережі Facebook.

Топ-менеджер піддав критиці рішення Міністерства економічного розвитку і торгівлі про затвердження балансу брухту чорних металів на 2016 рік на рівні 1,1 мільйона тонн металобрухту. Шурма звернув увагу на те, що на внутрішньому ринку існує величезний дефіцит цієї сировини.

"Наш комбінат відчуває це на собі, як ніхто інший: весь минулий рік ми відпрацювали з мінімальними залишками — на межі зупинки. На початку 2016 роки ситуація погіршилася ще більше. За фактом січня-лютого ми бачимо, що заготовка лому впала в 2 рази по порівняно з рівнем минулого року. у той же час, виробництво сталі в лютому 2016 року — на 25% вище за рівень лютого минулого року ", — написав він.

На його думку, в Україні складається парадоксальна ситуація: "Якщо найближчим часом якийсь із меткомбінатів скоротить виробництво через брак металобрухту, а при цьому замість продукту з високою доданою вартістю — холодного або гарячого прокату — з країни повним ходом буде експортуватися саме "примітивна" сировина - металобрухт. Просто геніальна економічна політика!".

Шурма також звернув увагу на те, що 2 березня уряд замість того, щоб нарешті змусити Укрзалізницю боротися з корупцією і працювати над підвищенням операційної ефективності, може прийняти фінансовий план держмонополії, який передбачає індексацію вантажних залізничних тарифів на 15%. Він підкреслює, що таке рішення може бути прийнято без отримання відповідного висновку Державної регуляторної служби.

"Цікаво, чи почне чинне керівництво країни хоч колись думати про національні економічні інтереси? Надії з кожним днем ​​залишається все менш ... З таким підходом Україна найближчим часом буде точно експортувати один металобрухт, але вже отриманий від демонтажу поки ще працюючих заводів", — резюмував Шурма.

Як повідомлялося, вчора МЕРТ з порушенням закону затвердив баланс брухту чорних металів на 2016 рік зі збереженням високого рівня експорту металобрухту в розмірі 1,1 мільйона тонн, незважаючи на заклики металургійних підприємств і регіональних депутатів обмежити вивезення стратегічної сировини з-за його нестачі на внутрішньому ринку.