Саме він представив громадський проект Стратегії розвитку Києва до 2025 року. Згідно з ним, мають відновити історичну частину міста, модернізувати транспорт та інфраструктуру, краще заопікуватися здоров'ям киян. А іноземні інвестиції одразу потечуть у столицю.

“Постійне підвищення якості життя мешканців Києва і збільшення привабливості для ведення бізнесу. Головним завданням ми бачимо підвищення комфорту перебування у місті, підтримку розвитку міського капіталу, забезпечення екологічної стійкості, покращення довкілля”, - сказав голова КМДА Олександр Попов.

Такі плани, каже чиновник, коштуватимуть понад 4 мільярди євро. 10% грошей візьмуть з міського бюджету. Решта - партнерство та приватний капітал. Втім, такі плани поки лише на папері.

“Нам треба піти тим шляхом, яким пішли “Азійські тигри”, коли вони придумали концепцію, при якій є якийсь креатив - за рахунок чого це досягається. В даному випадку ми почули загальні фрази, як треба все зробити, що ми, власне кажучи, і так це знали”, - сказав голова постійної комісії Київради з питань культури та туризму Олександр Бригинець.

“Шостий пріоритет, розписаний у цій програмі, мені сподобався. Він називається – “здоровий киянин”. Єдине, на що я звернув увагу в розділі фінансування - напис "н-д", "н-д". Ну немає розуміння того, скільки повинно бути басейнів, скільки повинно бути ДЮСШ, скільки стадіонів і так далі” – каже депутат Київради Віктор Гринюк.

В проекті є раціональне зерно, впевнений головний столичний "дорожник" Георгій Глінський. Проте хороші дороги і розвинену інфраструктуру можна отримати лише за умови правильного фінансування.

“Якщо продовжувати споживацьку політику, коли бюджет повинен виділити все, що стосується розвитку інфраструктури, то, звичайно, фінансів не вистачить. Але, якщо реалізувати той досвід, який є - а я маю на увазі механізм державно-приватного партнерства - цей симбіоз дає дуже хороші результати”, - зауважив гендиректор КК "Київавтодор" Георгій Глінський.

Влітку всі новації влади ще обговорюватимуть кияни, а вже в вересні Київрада має затвердити конкретний документ щодо майбутнього столиці.