Європейська Just Eat Takeaway купує один із найбільших сервісів доставки їжі у США

11 червня 2020, 18:10
Читать новость на русском

Європейський сервіс доставки їжі Just Eat Takeaway офіційно оголосив про досягнення угоди про купівлю свого американського конкурента Grubhub за 7,3 мільярда доларів. Після завершення процесу злиття утвориться найбільше підприємство з доставлення їжі та харчів за межами Китаю.

Новостворена компанія налічуватиме понад 70 мільйонів клієнтів, які здійснюють близько 600 мільйонів замовлень у рік, пише BBC.

До теми: Facebook і PayPal інвестували в популярний "супердодаток" Індонезії: чим їх зацікавив сервіс

Виконавчий директор Just Eat Takeaway Джитсе Гроен наголосив на важливості успіху угоди зі своїм багаторічним колегою і генеральним директором Grubhub Меттом Малоні.

Метт і я є двома ветеранами в секторі доставки їжі. Ми обоє розпочали бізнес на межі століть, хоча і на двох різних континентах. Ми обидва переконані, що наш сектор зростатиме й отримуватиме все більше прибутків,
– зазначив Гроен.

Компанії досягли угоди в доволі вигідний період для сектору доставки їжі. Адже через пандемію коронавірусу люди все більше перебувають вдома, а ресторани працюють лише на доставку.

Так, ще до початку пандемії виручка Just Eat Takeaway і Grubhub разом узятих становила 3 мільярда доларів у 2019 році, а їхній прибуток – 447 мільйона доларів.

Цікаво: Nikola Motor успішно дебютувала на біржі: що відомо про одного з головних конкурентів Tesla

Деталі угоди й коментарі аналітиків

Аналітики стверджують, що про об’єднання компаній у галузі доставки їжі вже давно йшлося. Адже такі підприємства витрачають величезні гроші для залучення і утримання своїх клієнтів. Тому злиття бізнесів у сфері доставки їжі та продуктів – вигідний крок.

Угода між Just Eat Takeaway і Grubhub ще потребує затвердження з боку акціонерів та регуляторів. Однак, за словами джерел, ознайомлених з питанням об’єднання компаній, очікується, що їхнє злиття повністю завершиться в першому кварталі 2021 року.

Компанія Just Eat Takeaway була створена шляхом об’єднання британського сервісу Just Eat та нідерландського Takeaway.

Після повідомлення про купівлю Grubhub її акції зросли на 4% у першу ж годину торгів на Нью-Йоркській фондовій біржі.

Реакція Uber

Цікаво, що повідомлення про злиття двох фірм з’явилося після того, як перемовини між Grubhub і Uber провалилися. Зокрема, останній залишив угоду через антимонопольні міркування.

Галузь доставки їжі потребує консолідації, щоб поліпшити надання послуг для споживачів і ресторанів. Однак це не означає, що ми зацікавлені в ухваленні будь-якої угоди, за будь-яку ціну і з будь-яким гравцем ринку,
– прокоментував Ноа Едвардсен, прессекретар Uber.